اطلاعات کاربردی در رابطه با عذا ساز مولینکس

اطلاعات کاربردی در رابطه با عذا ساز مولینکس تهیه شده توسط خدمات امداد تعمیرات یکی از لوازم برقی پرکاربرد در آشپزخانه که به‌تنهایی می‌تواند تمامی مواد غذایی را به هر شکلی که بخواهید درآورد، غذاساز مولینکس است. اما اول از همه باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. در اینجا به معرفی غذاساز مولینکس و راهنمای استفاده از آن می‌پردازیم . گروه خدمات امداد تعمیرات. اغلب غذاسازها چندین کار را با هم انجام می‌دهند. کارهایی که یک غذاساز حرفه‌ای مولینکس انجام می‌دهد، شامل:

چرخ کردن گوشت
همزدن کیک
رنده کردن سیب زمینی برای کوکو و کتلت
له کردن مواد کوفته
خمیر زدن
خرد کردن سبزی
پوره کردن گوجه
خرد کردن کلم برای ترشی
خرد کردن پیاز
رنده کردن خیار
درست کردن سس
حلقه کردن پیاز، سیب زمینی، خیار و …
خرد کردن سبزیجات ترشی لیته
پوره کردن مرغ
خرد کردن مرغ
رنده کردن هویج
خرد کردن میوه برای مربا
درست کردن بستنی
درست کردن لواشک
و …
می‌شود. با داشتن یک غذاساز مولینکس، تمام مراحل آشپزی را بدون دردسر و با خیالی آسوده انجام خواهید داد، درواقع با این دستگاه، به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌شوید.البته غذاساز مولینکس در نوع‌های غذاساز مولینکس تک‌کاره و غذاساز چند کاره در بازار موجود است. برخی از فروشندگان،غذاساز چندکاره را با نام غذاساز مولینکس ۳۰ کاره یا غذاساز مولینکس ۳۴ کاره می‌شناسند.هرچه قطعات و تیغه‌های غذاساز بیشتر باشد، نوع کار و استفاده‌ای که از آن می‌کنید هم بیشتر می‌شود. خدمات و فروش قطعات یدکی برای این مدل غذا ساز های مولینکس با خدمات امداد تعمیرات بوده که به راحتی برای تمامی مصرف کنندگان مولینکس قابل دسترسی هست.  

چگونه از غذاساز مولینکس استفاده کنیم و چه غذاهایی می‌توان با آن آماده کرد؟

همانطور که توضیح داده شده است ، هرچه تنوع تیغه‌ها و ابزار غذاساز بیشتر باشد،

غذاهای متنوع‌تری با دستگاهتان آماده می‌کنید. برای اینکه بیشتر درمورد غذاساز چندکاره مولینکس صحبت کنیم، طرز استفاده از غذاساز مولینکس را بررسی خواهیم کرد.

تیغه‌های رنده کن

غذاساز مولینکس، دارای چندین تیغه رنده کن استیل است که هر کدام برای رنده کردن سبزیجات با اندازه و اشکال مختلف کاربرد دارد. که این تیغه‌ها برای رنده کردن سبزیجات، اسلایس و رنده کردن سیب‌زمینی، حلقه کردن هویج و خیار، خرد کردن کلم برگ و رنده کردن پنیر استفاده می‌شود. رنده‌های مولینکس، در نوع‌های رنده ریز، رنده نگینی، رنده درشت، رنده چیپس‌ساز، رنده رشته‌ساز و رنده خلال‌کن طراحی شده‌اند.رنده‌های صفحه‌ای استیل غذاساز مولینکس، به قدری تیز هستند که تا آخرین تکه سبزیجات را برای شما رنده و ریز می‌کنند.

تیغه خردکن

تیغه خردکن غذاساز مولینکس، در اندازه‌های مختلف، کاربرد بسیار زیادی دارد، درواقع این تیغه، پرمصرف‌ترین قطعه غذاسازاست. انواع سبزیجات را می‌توانید با آن خرد کنید با این تیغه‌های تیز، قادر هستید کره بادام زمینی هم درست کنید. فقط کافیست ۲ پیمانه کره بادام زمینی، ۲ قاشق غذاخوری شکر وکمی نمک را داخل مخزن غذاساز بریزید و دکمه روشن را بزنید. بعد از ۵ دقیقه، کره بادام زمینی آماده است.انواع سبزیجات، مغز را با این غذاساز خرد کنید با استفاده از تیغه خردکن، قادر هستید نخودهای خیس شده را کامل له کرده، سایر مواد را به اضافه و یک فلافل عالی برای خانواده آماده کنید.برای درست کردن سس هم، باز این تیغه‌های تیز کاربرد دارند. مواد اولیه سس را داخل مخزن بریزید و بعد از چند دقیقه، سس لذیذ را تحویل بگیرید.

اگر بخاطر جاری شدن اشک چشم، از خرد کردن پیاز متنفرید، تیغه خردکن غذاساز مولینکس می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از این تیغه، قادر هستید حجم بالایی از پیاز را در زمانی کوتاه خرد کرده و سرخ کنید.آماده کردن کوکو و کتلت با غذاساز مولینکس بسیار آسان و لذت‌بخش است. سیب زمینی‌ها و پیاز را پوست بکنید و به‌همراه گوشت، ادویه و تخم مرغ، داخل مخزن غذاساز بریزید و دکمه آن را بزنید.

خواهید دید که در زمانی کوتاه مواد اولیه کوکو و یا حتی کتلت آماده است.

تیغه خمیرزن

آماده کردن خمیر، بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. همچنین برای اینکه مدام خمیر را ورز دهید، دستتان خسته خواهد شد. اما با وجود تیغه خمیرزن دستگاه غذاساز مولینکس، آماده کردن خمیر بسیار آسان می‌شود.

فقط کافیست مواد اولیه خمیر را داخل مخزن ریخته و دکمه روشن را بزنید. خمیر یکدست و لطیف آماده می‌شود.

با استفاده از تیغه خمیرزن، همچنین قادر هستید مواد کیک هم درست کنید. مانند خمیر نان، برای خمیر کیک هم مواد اولیه را داخل مخزن بریزید، تیغه خمیرزن را وصل و دستگاه را راه‌اندازی کنید. خمیر یکدستی آماده خواهد شد.

مخلوط کن

یکی دیگر از قطعات پرکاربرد غذاساز مولینکس، مخلوط کن یا بلندر است که ظاهری شبیه به پارچ دارد.

جنس این پارچ از شیشه و یا پلاستیک بوده و در مرکز آن یک تیغه دولبه تیز قرار دارد.برای میکس کردن مواد غذایی با بافت نرم، آماده کردن انواع معجون، اسموتی و ویتامینه، درست کردن انواع موس و … کاربرد دارد. درواقع مخلوط کن کار غذاساز را برای شما انجام نمی‌دهد، اما برای آماده کردن دسر، بسیار کاربردی است. نکته مهم در رابطه با شستشوی بعد از اتمام کار است داخل پارچ را با آب ولرم بشوئید و به حالت عمودی قرار دهید تا کامل خشک بشود از قرار دادن به حالت برعکس جدا خود داری کنید که باعث بروز آسیب به تیغه پارچ می شود . لطفا در صورت نیاز به هرگونه سوال و یا مشاوره رایگان با خدمات امداد تعمیرات  در تماس باشید

آسیاب

آسیاب هم بخش دیگری از غذاساز مولینکس است که دارای یک مخزن و تیغه تیز بوده که می‌توانید

این قسمت از غذاساز مولینکس، ظاهری کوچک، اما قدرت و کاربری بسیار زیادی دارد.

آب مرکبات گیری

قطعه آب مرکبات گیری غذاساز مولینکس، با سَری گنبدی شکلی که دارد، برای آب‌گیری انواع مرکبات کاربردی است. برای استفاده از این قطعه، فقط کافیست هر نوع میوه از خانواده مرکبات را از وسط به دو نیم کرده، دستگاه را روشن کنید و میوه را روی قسمت گنبدی قرار دهید. خواهید دید که قطره‌ای از آب میوه داخل آن باقی نخواهد ماند.

همچنین شما قادر هستید با استفاده از آب مرکبات‌گیری، آب سیب، طالبی و میوه‌های از قبیل را نیز بگیرید.بعد از استفاده از قطعات غذاساز، آنها را با آب بشویید و برای جلوگیری از زنگ زدن، تیغه‌ها را خشک کنیددیدید که این دستگاه، با قطعات و ظروف زیادی که دارد، قادر است به شما در آشپزی کمک کند. تمام مواد اولیه را با استفاده از این دستگاه، خرد، له و یا پوره خواهید کرد. درواقع آشپزی با غذاساز مولینکس برای شما بسیار آسان خواهد شد.اما با توجه به تیغه‌های تیزی که دارد، باید در حین استفاده از آن دقت کنید تا آسیبی به دست شما وارد نشود.اگر هر لحظه، عملکرد دستگاه غذاساز‌ دچار مشکل شد، باید آن را به دست خدمات امداد تعمیرات  بسپارید. در این شرایط پیشنهاد می‌شود که خودتان وارد عمل نشوید، زیرا ممکن است به قسمت‌های دیگر آن آسیب وارد کنید. 

آدرس ارتباطی ما

آدرس : آبادان،کوی قدس ایستگاه ۶ راسته منازل شرکت روبه روی بازارچه

موبایل : 09304984654

شماره واتساپ : 09307327975

ایمیل  : info[at]emdadtamerat[dot]ir

تعمیرگاه لوازم خانگی امداد تعمیرات

امداد تعمیرات یک سامانه هوشمند در زمینه ارائه خدمات تعمیرات و سرویس لوازم خانگی در ابادان و خرمشهر می باشد. این سامانه با کادری مجرب و دوره دیده به صورت کاملاً اختصاصی فقط در زمینه ارائه خدمات هوشمند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما عزیزان است.

شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی خود در شهر های آبادان و خرمهشر نمایید. تا در سریع ترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس بگیرند.