تعمیر پکیج دیواری در محل و منزل شما
اینکه پکیج دیواری شما چه برندی و از چه مدلی می باشد و یا آن را از کجا خریده اید مهم نمی باشد. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه و نمایندگی مجاز امداد تعمیرات پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات پکیج دیواری شما با تعهد کامل می باشند.
تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی پکیج در سریعترین زمان ممکن به محل شما
خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات پکیج دیواری
پکیج های دیواری یکی از مهمترین وسایل در منزل به شمار میروند که امروزه در مدل های مختلف ساخته شده و دارای قابلیت های متعددی هستند. پکیج های دیواری فارغ از قطعات و تکنولوژی که از آن برخوردارند گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات جزیی و یا جدی می شوند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه ها به وجود آید و نیازمند تماس با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تعمیرات پکیج می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سریع هوا گرفتن رادیاتور ها
این مشکل در صورتی به وجود می آید که منبع انبساط پکیج سوراخ شده باشد و باید تعویض یا جوشکاری شود.
گرم نشدن رادیاتورها
اگر حتی با بالاترین درجه پکیج، ساختمان گرم نمی شود ممکن است پکیج دچار رسوب گرفتگی شده باشد و یا ظرفیت آن برای زیربنای موردنظر کافی نباشد. همچنین ممکن است تعداد پره های رادیاتور ها کم باشد.
کوتاه بودن شعله مشعل پکیج
این مشکل می تواند به دلیل کم بودن یا بسته شدن شیر گاز ورودی پکیج یا پایین بودن فشار کلی گاز ساختمان ایجاد شود که لازم است هر دو مورد بررسی شود.
کم شدن فشار آب گرم مصرفی
این مشکل می تواند دو علت اصلی داشته باشد: رسوب گرفتگی سیستم لوله کشی و شیلنگ های انتقال آب پکیج و یا گرفتگی مبدل دستگاه. در هر دو حالت می توانید از یک تکنسین برای رفع گرفتگی ها و رسوبات کمک بگیرید.
نشت آب از پکیج
وجود مشکل در شیلنگ های آب متصل به دستگاه و یا شیرالات و اتصالات مورد استفاده، شکستگی دستگاه سختی گیر و یا دیگر اتصالات داخلی پکیج می تواند باعث ایجاد این مشکل شود و همه این موارد نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی است.
وجود صدای اضافه در پکیج
عدم تنظیم شیر برقی گاز پکیج، هوا گرفتن مدار گرمایش، رسوب گرفتگی مدار و مبدلهای حرارتی، خرابی پمپ آب و یا سنسور های حرارتیمیتواند از علل ایجاد این مشکل باشد و برای برطرف کردن آن لازم است که دستگاه توسط یک تکنسین مجرب سرویس شود.
زنگ زدگی دودکش فلزی
هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی روی دودکش فلزی احتمالاً ناشی از عدم خروج کامل دود از دودکش است. در واقع با سرد شدن سریع بخار آب و عدم خروج کامل دود، لوله زنگ زده و دچار پوسیدگی می شود. برای رفع این مشکل دودکش را از نظرقطر و طول بررسی کرده و از مسدود نبودن مسیر آن اطمینان حاصل کنید.
انفجاری روشن شدن دستگاه
گاهی پکیج به صورت انفجاری و با صدای زیاد روشن می شود و عوامل زیر می تواند باعث ایجاد این مسئله شود: تنظیم نبودن حداکثر فشار گاز شیر برقی گاز دستگاه، تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل، شکستگی الکترود جرقه زن و کابل مربوطه، خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل دستگاه و یا گرفتگی دودکش. لازم است که همه این موارد به طور تخصصی سرویس و تعمیر شود.
خاموش و روشن شدن مداوم پکیج
هنگامی که پکیج به طور مرتب و در فواصل زمانی کوتاه خاموش و روشن می شود ممکن است شیر برقی گاز دستگاه تنظیم نباشد و یا هوای لازم برای احتراق وجود نداشته باشد. گاهی نیز رسوب گرفتگی مبدل، باعث بالا رفتن ناگهانی و روشن و خاموش شدن دستگاه می شود. رفع این مشکل نیز نیازمند سرویس تخصصی دستگاه است.
نکات مهم در استفاده و نگهداری از پکیج دیواری
به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر پکیج دیواری توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:
پکیج را در بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرما زا نصب نکنید.
برای جلوگیری از آسیب های مربوط به نوسان ولتاژ برق، حتما از محافظ برق برای پکیج خود استفاده کنید تا برد دستگاه آسیب نبیند .
حداکثر دمای پکیج را چه در حالت آبگرم و چه در حالت رادیاتور بیشتر از ۶۰ درجه قرار ندهید.
فشار بار پکیج نباید هرگز کمتر از یک بشود.
با شنیدن کوچکترین صدای غیر عادی و یا چکه کردن آب از پکیج حتما با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنید.
بین پکیج و وسایل اطراف آن همچون کابینت حداقل ۱۰ سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر فاصله بگذارید.
هزینه های سرویس و تعمیر پکیج دیواری
در صورتی که با یکی از مشکلات یا خطاهای ذکر شده در بالا در پکیج دیواری خود روبرو شدید باید هر چه سریعتر با یکی از مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز پکیج تماس بگیرید و موضوع را پیگیری و رفع کنید. شما می توانید به منظور تعمیر دستگاه مراحل زیر را انجام دهید:
تماس با یکی از شعب تعمیرگاه امداد تعمیرات پشتیبان ایرانیان
مشاوره تلفنی با یکی از نمایندگان آموزش دیده شرکت، به منظور مشخص شدن مشکل.
در صورتی که مشکل جدی نباشد با راهنمایی کارشناسان ما شما خود قادر به رفع مشکل خواهید بود.
اعزام یکی از تعمیرکاران متخصص پکیج ظرف مدت حداکثر ۲ ساعت، در صورت برطرف نشدن مشکل و بنا به درخواست مشتری
انجام تعمیرات و خدمات و ارایه فاکتور